loading...

بمب خنده

بازدید : 3
چهارشنبه 14 دی 1401 زمان : 23:03

جداي از خوردن شيره انگور آن براي صبحانه، مي توانيد به جاي خريد شيره انگور ملاير آماده که متخصصان پزشکي به دليل خاصيت آهن سازي آن توصيه مي کنند، شيره انگور خود را نيز درست کنيد.شيره انگوري که در خانه درست مي کنيد باعث مي شود همه ملاس هاي شناخته شده را فراموش کنيد. چگونه شيره انگور ملاير را در خانه درست کنيم؟ بيا با هم کاوش کنيم...

از بسياري از ميوه‌ها براي تهيه ملاس استفاده مي‌شود که براي بيماري‌هاي سينه مانند سرفه و سرماخوردگي که بسيار رايج هستند، مخصوصاً در ماه‌هاي زمستان بسيار مفيد است. ملاس که متخصصان مصرف آن را هر روز صبح يک قاشق غذاخوري توصيه مي کنند، درمان هزار و يک مشکل است. در ميان ملاس هاي توليد شده در آناتولي در پايان هر تابستان، انگور که قند طبيعي بيشتري دارد، غذاي ايده آل براي ملاس است. شيره انگور ملاير فوايد بسياري براي سلامتي دارد، از خواص خون‌سازي تا جلوگيري از خطر عفونت. شيره انگور ملاير مخلوط شده با ملاس تاهيني براي صبحانه، حتي اگر طبيعي باشد، يک دستور العمل خوشمزه را ايجاد مي کند.

همانطور که مي دانيد فروش شيره انگور در همه جاي کشور صورت مي گيرد. اما اگر به دنبال خريد شيره انگور طبيعي هستيد، روي همين لينک کليک کنيد.

فوايد شيره انگور خانگي

شيره انگور درجه يک؛ در درجه اول منبع مفيد انرژي و کربوهيدرات است. بيشتر نيازهاي روزانه به کلسيم، پتاسيم، منيزيم و آهن براي متابوليسم را پوشش مي دهد.

ما همچنين مي توانيم شيره انگور ملاير را به شرح زير ارزيابي کنيم. حدود 200 گرم شيره انگور ملاير از نظر کالري معادل 1150 گرم شير، 350 گرم گوشت قرمز و 300 گرم نان سفيد است.

شيره انگور ملاير خطر ابتلا به بيماري هاي قلبي را کاهش مي دهد و خطر ابتلا به سرطان را به حداقل مي رساند. مشکلات پوستي نيز از جمله مواردي است که شهروندان بيشتر از آن شکايت دارند.

شيره انگور مرغوب؛ همچنين از مشکلات پوستي ناشي از الکل، سيگار و اشعه خورشيد جلوگيري مي کند. اگر به طور منظم هر روز صبح 2 قاشق غذاخوري بنوشيد، 80 ميلي گرم کلسيم، 2 ميلي گرم آهن که براي بدن انسان ضروري و بسيار مهم است، با نياز انرژي 56 کيلوکالري مطابقت دارد.

چگونه شيره انگور درست کنيم

آيا مي دانيد چگونه آب را بجوشانيد؟ سپس مي توانيد شيره انگور اصل را از ابتدا درست کنيد!

به صورت آنلاين، مي توانيد با دستور العمل هاي مختلفي براي تهيه شيره انگور اصل خانگي روبرو شويد.

اما اگر مي‌خواهيد سريع‌ترين راه را براي پختن شيره انگور اصل داشته باشيد، به دنبال آن نباشيد.

در زير دستور العملي وجود دارد که به شما امکان مي دهد تنها در 30 دقيقه از شيره انگور اصل لذت ببريد - بله، تهيه ملاس خانگي مي تواند به همين سرعت و آسان باشد!

مواد تشکيل دهنده:

  • شيره انگور

دستور پخت

  • در يک قابلمه بزرگ، شيره انگور را به جوش بياوريد.
  • حرارت را کم کنيد و اجازه دهيد شيره انگور بجوشد.
  • فومي را که به سطح مي آيد برداريد.
  • به جوشيدن ادامه دهيد تا مقدار شيره انگور به نصف کاهش يابد.
  • آن را از روي حرارت برداريد و اجازه دهيد تا به دماي اتاق برسد.
  • آن را به يک شيشه استريل شده با يک پوشش دربسته منتقل کنيد.

همين - شما اولين دسته شيره انگور اصل خود را درست کرديد! بله، فقط يک عنصر لازم است. و بله، درست کردن شيره انگور اصل مي تواند بدون دردسر باشد!

هنگام تهيه شيره انگور اصل خانگي در آشپزخانه خود، مي توانيد از شيره انگور قرمز يا سفيد استفاده کنيد.

فوايد شيره انگور ملاير براي سلامتي

ملاس که به طور سنتي از شکر تهيه مي شود، مايعي تيره است که طعم کاراملي تند مشخصي را به غذاهايي که در آن استفاده مي شود، مي دهد. با اين حال، اگر به دنبال چيز متفاوتي هستيد، ملاس خرنوب يا انگور را امتحان کنيد. از منظر سلامتي، اين دو شيرين کننده ممکن است چيز زيادي به رژيم غذايي شما اضافه نکنند، اما ملاس خرنوب انتخاب کمي بهتر از انگور است.

ملاس خرنوب به عنوان يک ادويه شيرين براي محصولات نان استفاده مي شود. (تصوير: OZ_Media / iStock / Getty Images)

افزايش انرژي

تمام کالري موجود در ملاس خرنوب و انگور از کربوهيدرات ها تامين مي شود. يک قاشق غذاخوري از هر دو شيرين کننده حاوي 60 کالري و 14 گرم کربوهيدرات است. براي سلامت کلي، 45 تا 65 درصد کالري خود را از کربوهيدرات ها دريافت کنيد. شما در رژيم غذايي خود به کربوهيدرات هاي بيشتري نياز داريد زيرا اين کربوهيدرات ها منبع انرژي مورد علاقه بدن شما هستند، به خصوص سيستم عصبي شما که شامل مغز شما نيز مي شود. کربوهيدرات هاي مواد غذايي مانند خرنوب و شيره انگور ملاير به راحتي به عنوان نوعي قند جذب مي شوند و به سرعت به عنوان منبع انرژي عمل مي کنند.

مواد معدني موجود در شيره انگور اعلا

شيره انگور ملاير منبع ويتامين يا مواد معدني نيست، اما يک قاشق غذاخوري ملاس لوبيا ملخ 4 درصد از ارزش روزانه کلسيم و 5 درصد از ارزش روزانه براي آهن را تامين مي کند. ملاس لوبيا ملخ اگرچه منبع قابل توجهي از هيچ کدام از مواد مغذي نيست، ممکن است کمي جذب کلسيم و آهن را افزايش دهد. دريافت کلسيم کافي در رژيم غذايي براي سلامت استخوان ها مهم است، در حالي که آهن براي حفظ اکسيژن بدن مورد نياز است.

خواص درماني شيره انگور خانگي

در اين قسمت به برخي از خواص درماني ويژه شيره انگور محلي مي پردازيم. قبل از هر چيز يادتان باشد که نوع کارخانه اي آن با هر برچسبي و ادعايي از ارگانيک بودن به هيچ عنوان مورد تاييد و بحث ما نيست.

تنظيم فشار خون با شيره انگور ملاير

افزايش هر از گاهي فشار خون طبيعي است. اگر استرس، خسته يا مضطرب هستيد، اين تعداد ممکن است بالاتر از حد معمول باشد.

با اين حال، اگر فشار خون شما هميشه بالاي 80/120 ميلي متر جيوه (mmHg) باشد، داستان متفاوت است.

شيره انگور درجه يک حاوي پتاسيم است. اين ماده معدني از دو طريق به کاهش فشار خون کمک مي کند:

  • پتاسيم سديم اضافي را از بدن دفع مي کند.
  • پتاسيم ديواره رگ هاي خوني را براي شل شدن تحريک مي کند.
  • علاوه بر شيره انگور اصل ، منابع ديگري از پتاسيم در غذا وجود دارد. برخي از آنها موز، پرتقال، اسفناج و کلم بروکلي هستند.
  • براي اينکه فشار خون خود را در محدوده طبيعي نگه داريد، وزن اضافي خود را کاهش دهيد، رژيم غذايي متعادل داشته باشيد، به طور منظم ورزش کنيد، تحت هيچ شرايطي الکل ننوشيد، سيگار نکشيد و استرس را کاهش دهيد.

با شيره انگور اصل خطر کم خوني ناشي از فقر آهن را کاهش دهيد

حتي قبل از اختراع شکر تصفيه شده، شيره انگور نه تنها به عنوان يک شيرين کننده، بلکه به عنوان يک درمان خانگي براي کم خوني، به ويژه کم خوني ناشي از فقر آهن، مورد استفاده قرار مي گرفت.

کم خوني فقر آهن يک اختلال خوني است که در آن گلبول هاي قرمز (RBC) کافي در اطراف وجود ندارد. اين به دليل کمبود آهن در رژيم غذايي است.

آهن نقش مهمي در توليد گلبول هاي قرمز دارد. گلبول هاي قرمز اجزاي خون هستند که مولکول هاي اکسيژن را از ريه ها به سلول هاي مختلف بدن حمل مي کنند.

زنان باردار در دوران قاعدگي بيشتر در معرض ابتلا به کم خوني فقر آهن هستند.

از آنجايي که شيره انگور به طور طبيعي غني از آهن است، جاي تعجب نيست که براي اولين بار براي پيشگيري و معکوس کردن کم خوني ناشي از فقر آهن ساخته شد.

با شيره انگور اصل اصلي اضطراب و افسردگي را کاهش دهيد

آيا هميشه احساس اضطراب يا افسردگي مي کنيد؟

شيره انگور درجه يک را امتحان کنيد.

علاوه بر تقويت انواع غذاها و نوشيدني هاي خوشمزه، مي تواند خلق و خوي شما را نيز بهبود بخشد. زيرا شيره انگور اصل منبع عالي منيزيم است.

کارشناسان بهداشت روان مي گويند منيزيم از دو جهت براي مغز مفيد است:

به آرامش سيستم عصبي کمک مي کند. همچنين به کاهش تنش عضلاني ناشي از استرس و اضطراب کمک مي کند و در نتيجه به مقابله با درد مفاصل و سردرد کمک مي کند.

به افزايش سروتونين در مغز کمک مي کند. سروتونين، هورمون شادي، با افزايش احساس شادي و شادي به تثبيت خلق و خو کمک مي کند.

اما منيزيم موجود در شيره انگور اصل به درمان بي خوابي نيز کمک مي کند.

اگر احساس اضطراب يا افسردگي مي کنيد، بايد يک شب خوب بخوابيد.

در غير اين صورت، ممکن است احساسات منفي شما افزايش يابد. مشکل اضطراب و افسردگي اين است که مي تواند منجر به بي خوابي و ايجاد يک چرخه معيوب شود.

هشدار

اگر اضطراب يا افسردگي شما را از داشتن يک زندگي طبيعي و سازنده باز مي دارد، فوراً به يک متخصص سلامت روان مانند روانپزشک يا درمانگر مراجعه کنيد.

کاهش علائم يائسگي و سندرم پيش از قاعدگي

قبلا گفته شده بود که زنان بيشتر مستعد پوکي استخوان و کم خوني فقر آهن هستند که با شيره انگور اصل مي توان از هر دوي اين موارد جلوگيري کرد.

خوب، در اينجا دليل ديگري وجود دارد که چرا شيره انگور اصل براي زنان مفيد است: مي تواند به مبارزه با علائم ناراحت کننده سندرم پيش از قاعدگي (PMS) و يائسگي کمک کند.

از آنجايي که شيره انگور اصل حاوي منيزيم است، مي تواند به کاهش علائم فيزيکي مضر PMS، مانند دردهاي عضلاني و سردرد کمک کند. مي تواند به تسکين علائم روانشناختي PMS مانند نوسانات خلقي کمک کند.

بسياري از علائم PMS در زنان يائسه نيز ديده مي شود، بنابراين شيره انگور اصل غني از منيزيم مي تواند براي آنها نيز مفيد باشد.

شيره انگور مالايي نيز سرشار از آنتي اکسيدان است. عدم تعادل هورموني ناشي از يائسگي مي تواند باعث استرس اکسيداتيو در بدن شود و آنتي اکسيدان ها به کاهش آن کمک مي کنند.

با شيره انگور اصل التهاب مفاصل را کاهش دهيد

آنتي اکسيدان هاي موجود در شيره انگور در مبارزه با عفونت ها بسيار خوب است. اگر از آرتروز رنج مي بريد، بهتر است يک بطري شيره انگور درجه يک را در انبار يا يخچال خود نگهداري کنيد.

هنگامي که صحبت از مديريت علائم آرتريت به ميان مي آيد، داروهاي ضد التهابي غير استروئيدي (NSAIDs) انتخاب پزشکان و اکثر بيماران هستند.

اين به اين دليل است که آنها در کاهش التهاب و درد ناشي از آرتريت بسيار خوب هستند. متأسفانه، NSAID ها اغلب عوارض جانبي وحشتناکي ايجاد مي کنند. آنها مي توانند باعث خونريزي زخم معده و آسيب به کبد شوند.

بنابراين توصيه مي شود مصرف NSAID ها را کاهش دهيد. همچنين پيشنهاد مي شود گزينه هاي ديگري مانند افزودن شيره انگور غني از آنتي اکسيدان به رژيم غذايي خود را بررسي کنيد.

با استفاده از شيره انگور اصل خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهيد

آنتي اکسيدان هاي موجود در شيره انگور درجه يک در اشکال و اندازه هاي مختلف وجود دارد. با اين حال، کساني نيز هستند که سرهاي زيادي را برمي گردانند. و چيزي جز رسوراترول.

نکته شگفت انگيز در مورد رسوراترول اين است که به مبارزه با انواع خاصي از سرطان کمک مي کند.

رسوراترول به جلوگيري از تقسيم، تکثير و گسترش سلول هاي سرطاني کمک مي کند. بسياري از مطالعات نشان مي دهد که اين آنتي اکسيدان قوي مي تواند اثرات درماني شيمي درماني و راديوتراپي را نيز بهبود بخشد.

قيمت شيره انگور

در پايان در مورد قيمت شيره انگور درجه يک يا همان شيره انگور عسلي ملاير، بايد به شما بگوييم که اگر آن را از فروشگاهي که محصول محلي و غير صنعتي ارائه مي دهد و البته شيره انگور مرغوب را براي شما ارسال مي کند تهيه کنيد ، قيمت آن براي سلامتي تان بيش از طلا خواهد بود!

جداي از خوردن شيره انگور آن براي صبحانه، مي توانيد به جاي خريد شيره انگور ملاير آماده که متخصصان پزشکي به دليل خاصيت آهن سازي آن توصيه مي کنند، شيره انگور خود را نيز درست کنيد.شيره انگوري که در خانه درست مي کنيد باعث مي شود همه ملاس هاي شناخته شده را فراموش کنيد. چگونه شيره انگور ملاير را در خانه درست کنيم؟ بيا با هم کاوش کنيم...

از بسياري از ميوه‌ها براي تهيه ملاس استفاده مي‌شود که براي بيماري‌هاي سينه مانند سرفه و سرماخوردگي که بسيار رايج هستند، مخصوصاً در ماه‌هاي زمستان بسيار مفيد است. ملاس که متخصصان مصرف آن را هر روز صبح يک قاشق غذاخوري توصيه مي کنند، درمان هزار و يک مشکل است. در ميان ملاس هاي توليد شده در آناتولي در پايان هر تابستان، انگور که قند طبيعي بيشتري دارد، غذاي ايده آل براي ملاس است. شيره انگور ملاير فوايد بسياري براي سلامتي دارد، از خواص خون‌سازي تا جلوگيري از خطر عفونت. شيره انگور ملاير مخلوط شده با ملاس تاهيني براي صبحانه، حتي اگر طبيعي باشد، يک دستور العمل خوشمزه را ايجاد مي کند.

همانطور که مي دانيد فروش شيره انگور در همه جاي کشور صورت مي گيرد. اما اگر به دنبال خريد شيره انگور طبيعي هستيد، روي همين لينک کليک کنيد.

فوايد شيره انگور خانگي

شيره انگور درجه يک؛ در درجه اول منبع مفيد انرژي و کربوهيدرات است. بيشتر نيازهاي روزانه به کلسيم، پتاسيم، منيزيم و آهن براي متابوليسم را پوشش مي دهد.

ما همچنين مي توانيم شيره انگور ملاير را به شرح زير ارزيابي کنيم. حدود 200 گرم شيره انگور ملاير از نظر کالري معادل 1150 گرم شير، 350 گرم گوشت قرمز و 300 گرم نان سفيد است.

شيره انگور ملاير خطر ابتلا به بيماري هاي قلبي را کاهش مي دهد و خطر ابتلا به سرطان را به حداقل مي رساند. مشکلات پوستي نيز از جمله مواردي است که شهروندان بيشتر از آن شکايت دارند.

شيره انگور مرغوب؛ همچنين از مشکلات پوستي ناشي از الکل، سيگار و اشعه خورشيد جلوگيري مي کند. اگر به طور منظم هر روز صبح 2 قاشق غذاخوري بنوشيد، 80 ميلي گرم کلسيم، 2 ميلي گرم آهن که براي بدن انسان ضروري و بسيار مهم است، با نياز انرژي 56 کيلوکالري مطابقت دارد.

چگونه شيره انگور درست کنيم

آيا مي دانيد چگونه آب را بجوشانيد؟ سپس مي توانيد شيره انگور اصل را از ابتدا درست کنيد!

به صورت آنلاين، مي توانيد با دستور العمل هاي مختلفي براي تهيه شيره انگور اصل خانگي روبرو شويد.

اما اگر مي‌خواهيد سريع‌ترين راه را براي پختن شيره انگور اصل داشته باشيد، به دنبال آن نباشيد.

در زير دستور العملي وجود دارد که به شما امکان مي دهد تنها در 30 دقيقه از شيره انگور اصل لذت ببريد - بله، تهيه ملاس خانگي مي تواند به همين سرعت و آسان باشد!

مواد تشکيل دهنده:

  • شيره انگور

دستور پخت

  • در يک قابلمه بزرگ، شيره انگور را به جوش بياوريد.
  • حرارت را کم کنيد و اجازه دهيد شيره انگور بجوشد.
  • فومي را که به سطح مي آيد برداريد.
  • به جوشيدن ادامه دهيد تا مقدار شيره انگور به نصف کاهش يابد.
  • آن را از روي حرارت برداريد و اجازه دهيد تا به دماي اتاق برسد.
  • آن را به يک شيشه استريل شده با يک پوشش دربسته منتقل کنيد.

همين - شما اولين دسته شيره انگور اصل خود را درست کرديد! بله، فقط يک عنصر لازم است. و بله، درست کردن شيره انگور اصل مي تواند بدون دردسر باشد!

هنگام تهيه شيره انگور اصل خانگي در آشپزخانه خود، مي توانيد از شيره انگور قرمز يا سفيد استفاده کنيد.

فوايد شيره انگور ملاير براي سلامتي

ملاس که به طور سنتي از شکر تهيه مي شود، مايعي تيره است که طعم کاراملي تند مشخصي را به غذاهايي که در آن استفاده مي شود، مي دهد. با اين حال، اگر به دنبال چيز متفاوتي هستيد، ملاس خرنوب يا انگور را امتحان کنيد. از منظر سلامتي، اين دو شيرين کننده ممکن است چيز زيادي به رژيم غذايي شما اضافه نکنند، اما ملاس خرنوب انتخاب کمي بهتر از انگور است.

ملاس خرنوب به عنوان يک ادويه شيرين براي محصولات نان استفاده مي شود. (تصوير: OZ_Media / iStock / Getty Images)

افزايش انرژي

تمام کالري موجود در ملاس خرنوب و انگور از کربوهيدرات ها تامين مي شود. يک قاشق غذاخوري از هر دو شيرين کننده حاوي 60 کالري و 14 گرم کربوهيدرات است. براي سلامت کلي، 45 تا 65 درصد کالري خود را از کربوهيدرات ها دريافت کنيد. شما در رژيم غذايي خود به کربوهيدرات هاي بيشتري نياز داريد زيرا اين کربوهيدرات ها منبع انرژي مورد علاقه بدن شما هستند، به خصوص سيستم عصبي شما که شامل مغز شما نيز مي شود. کربوهيدرات هاي مواد غذايي مانند خرنوب و شيره انگور ملاير به راحتي به عنوان نوعي قند جذب مي شوند و به سرعت به عنوان منبع انرژي عمل مي کنند.

مواد معدني موجود در شيره انگور اعلا

شيره انگور ملاير منبع ويتامين يا مواد معدني نيست، اما يک قاشق غذاخوري ملاس لوبيا ملخ 4 درصد از ارزش روزانه کلسيم و 5 درصد از ارزش روزانه براي آهن را تامين مي کند. ملاس لوبيا ملخ اگرچه منبع قابل توجهي از هيچ کدام از مواد مغذي نيست، ممکن است کمي جذب کلسيم و آهن را افزايش دهد. دريافت کلسيم کافي در رژيم غذايي براي سلامت استخوان ها مهم است، در حالي که آهن براي حفظ اکسيژن بدن مورد نياز است.

خواص درماني شيره انگور خانگي

در اين قسمت به برخي از خواص درماني ويژه شيره انگور محلي مي پردازيم. قبل از هر چيز يادتان باشد که نوع کارخانه اي آن با هر برچسبي و ادعايي از ارگانيک بودن به هيچ عنوان مورد تاييد و بحث ما نيست.

تنظيم فشار خون با شيره انگور ملاير

افزايش هر از گاهي فشار خون طبيعي است. اگر استرس، خسته يا مضطرب هستيد، اين تعداد ممکن است بالاتر از حد معمول باشد.

با اين حال، اگر فشار خون شما هميشه بالاي 80/120 ميلي متر جيوه (mmHg) باشد، داستان متفاوت است.

شيره انگور درجه يک حاوي پتاسيم است. اين ماده معدني از دو طريق به کاهش فشار خون کمک مي کند:

  • پتاسيم سديم اضافي را از بدن دفع مي کند.
  • پتاسيم ديواره رگ هاي خوني را براي شل شدن تحريک مي کند.
  • علاوه بر شيره انگور اصل ، منابع ديگري از پتاسيم در غذا وجود دارد. برخي از آنها موز، پرتقال، اسفناج و کلم بروکلي هستند.
  • براي اينکه فشار خون خود را در محدوده طبيعي نگه داريد، وزن اضافي خود را کاهش دهيد، رژيم غذايي متعادل داشته باشيد، به طور منظم ورزش کنيد، تحت هيچ شرايطي الکل ننوشيد، سيگار نکشيد و استرس را کاهش دهيد.

با شيره انگور اصل خطر کم خوني ناشي از فقر آهن را کاهش دهيد

حتي قبل از اختراع شکر تصفيه شده، شيره انگور نه تنها به عنوان يک شيرين کننده، بلکه به عنوان يک درمان خانگي براي کم خوني، به ويژه کم خوني ناشي از فقر آهن، مورد استفاده قرار مي گرفت.

کم خوني فقر آهن يک اختلال خوني است که در آن گلبول هاي قرمز (RBC) کافي در اطراف وجود ندارد. اين به دليل کمبود آهن در رژيم غذايي است.

آهن نقش مهمي در توليد گلبول هاي قرمز دارد. گلبول هاي قرمز اجزاي خون هستند که مولکول هاي اکسيژن را از ريه ها به سلول هاي مختلف بدن حمل مي کنند.

زنان باردار در دوران قاعدگي بيشتر در معرض ابتلا به کم خوني فقر آهن هستند.

از آنجايي که شيره انگور به طور طبيعي غني از آهن است، جاي تعجب نيست که براي اولين بار براي پيشگيري و معکوس کردن کم خوني ناشي از فقر آهن ساخته شد.

با شيره انگور اصل اصلي اضطراب و افسردگي را کاهش دهيد

آيا هميشه احساس اضطراب يا افسردگي مي کنيد؟

شيره انگور درجه يک را امتحان کنيد.

علاوه بر تقويت انواع غذاها و نوشيدني هاي خوشمزه، مي تواند خلق و خوي شما را نيز بهبود بخشد. زيرا شيره انگور اصل منبع عالي منيزيم است.

کارشناسان بهداشت روان مي گويند منيزيم از دو جهت براي مغز مفيد است:

به آرامش سيستم عصبي کمک مي کند. همچنين به کاهش تنش عضلاني ناشي از استرس و اضطراب کمک مي کند و در نتيجه به مقابله با درد مفاصل و سردرد کمک مي کند.

به افزايش سروتونين در مغز کمک مي کند. سروتونين، هورمون شادي، با افزايش احساس شادي و شادي به تثبيت خلق و خو کمک مي کند.

اما منيزيم موجود در شيره انگور اصل به درمان بي خوابي نيز کمک مي کند.

اگر احساس اضطراب يا افسردگي مي کنيد، بايد يک شب خوب بخوابيد.

در غير اين صورت، ممکن است احساسات منفي شما افزايش يابد. مشکل اضطراب و افسردگي اين است که مي تواند منجر به بي خوابي و ايجاد يک چرخه معيوب شود.

هشدار

اگر اضطراب يا افسردگي شما را از داشتن يک زندگي طبيعي و سازنده باز مي دارد، فوراً به يک متخصص سلامت روان مانند روانپزشک يا درمانگر مراجعه کنيد.

کاهش علائم يائسگي و سندرم پيش از قاعدگي

قبلا گفته شده بود که زنان بيشتر مستعد پوکي استخوان و کم خوني فقر آهن هستند که با شيره انگور اصل مي توان از هر دوي اين موارد جلوگيري کرد.

خوب، در اينجا دليل ديگري وجود دارد که چرا شيره انگور اصل براي زنان مفيد است: مي تواند به مبارزه با علائم ناراحت کننده سندرم پيش از قاعدگي (PMS) و يائسگي کمک کند.

از آنجايي که شيره انگور اصل حاوي منيزيم است، مي تواند به کاهش علائم فيزيکي مضر PMS، مانند دردهاي عضلاني و سردرد کمک کند. مي تواند به تسکين علائم روانشناختي PMS مانند نوسانات خلقي کمک کند.

بسياري از علائم PMS در زنان يائسه نيز ديده مي شود، بنابراين شيره انگور اصل غني از منيزيم مي تواند براي آنها نيز مفيد باشد.

شيره انگور مالايي نيز سرشار از آنتي اکسيدان است. عدم تعادل هورموني ناشي از يائسگي مي تواند باعث استرس اکسيداتيو در بدن شود و آنتي اکسيدان ها به کاهش آن کمک مي کنند.

با شيره انگور اصل التهاب مفاصل را کاهش دهيد

آنتي اکسيدان هاي موجود در شيره انگور در مبارزه با عفونت ها بسيار خوب است. اگر از آرتروز رنج مي بريد، بهتر است يک بطري شيره انگور درجه يک را در انبار يا يخچال خود نگهداري کنيد.

هنگامي که صحبت از مديريت علائم آرتريت به ميان مي آيد، داروهاي ضد التهابي غير استروئيدي (NSAIDs) انتخاب پزشکان و اکثر بيماران هستند.

اين به اين دليل است که آنها در کاهش التهاب و درد ناشي از آرتريت بسيار خوب هستند. متأسفانه، NSAID ها اغلب عوارض جانبي وحشتناکي ايجاد مي کنند. آنها مي توانند باعث خونريزي زخم معده و آسيب به کبد شوند.

بنابراين توصيه مي شود مصرف NSAID ها را کاهش دهيد. همچنين پيشنهاد مي شود گزينه هاي ديگري مانند افزودن شيره انگور غني از آنتي اکسيدان به رژيم غذايي خود را بررسي کنيد.

با استفاده از شيره انگور اصل خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهيد

آنتي اکسيدان هاي موجود در شيره انگور درجه يک در اشکال و اندازه هاي مختلف وجود دارد. با اين حال، کساني نيز هستند که سرهاي زيادي را برمي گردانند. و چيزي جز رسوراترول.

نکته شگفت انگيز در مورد رسوراترول اين است که به مبارزه با انواع خاصي از سرطان کمک مي کند.

رسوراترول به جلوگيري از تقسيم، تکثير و گسترش سلول هاي سرطاني کمک مي کند. بسياري از مطالعات نشان مي دهد که اين آنتي اکسيدان قوي مي تواند اثرات درماني شيمي درماني و راديوتراپي را نيز بهبود بخشد.

قيمت شيره انگور

در پايان در مورد قيمت شيره انگور درجه يک يا همان شيره انگور عسلي ملاير، بايد به شما بگوييم که اگر آن را از فروشگاهي که محصول محلي و غير صنعتي ارائه مي دهد و البته شيره انگور مرغوب را براي شما ارسال مي کند تهيه کنيد ، قيمت آن براي سلامتي تان بيش از طلا خواهد بود!

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 102
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 30
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 667
  • بازدید سال : 741
  • بازدید کلی : 5707
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی